MAJLIS PELANCARAN KOMPENI ASKAR WATANIAH PULAU PINANG PADA 28 JULAI 2011 (KHAMIS) DI PADANG PERBANDARAN SEBERANG PRAI, BUTTERWORTH OLEH YANG BERBAHAGIA PANGLIMA TENTERA DARAT

Rej Askar 509-AW(AUCMS)

Rej Askar 509-AW(AUCMS)
STAFF DAN OC KEM 509 YG TELAH BANYAK BERTUNGKUS-LUMUS UNTUK MERIALISASIKAN ASKAR WATANIAH DI AUCM,TERIMA KASIH KEPADA TUAN IQBAL,TUAN AZZAM,EN ALIF,EN ALIAS,EN SUFIAN,PN NITA DAN KAK AIN

kuMpuLan (1) AUCMS,BATALION 2-AW

kuMpuLan (1) AUCMS,BATALION 2-AW
SESI BERGAMBAR DI KEM 509 BUTTERWORTH ,PADA 28 JULAI 2011(KHAMIS)

Tuesday 5 July 2011

::AKU BUKAN DICIPTAKAN UNTUK KAMOO::



    Perit kan bila kita mencintai seseorang.....yup....!!sangat perit....siapa kata cinta tu selamanya membawa kebahgiaan...???lagi perit bila perpisahan datang saat cinta mula berputik.....macam tu la keadaan aku sekarang....bak kta orang dulu-dulu "ditelan mati emak,,diluah mati bapak...."
         Aku keliru dengan perasaan aku sendiri..mudah untuk mencintai dan mudah untuk aku menyayangi..macam sesuatu yang bodohkan...???tapi tu la hakikatnya...bulan oktober 2010...tapi aku tak sure berapa hari bulan...aku mula kenal dengan seseorang neyh...dia tak "handsome" but he nice....nice for me....aku senang kawan dengan dia......dia simple....sangat simple...baik...dan macam-macam lagi laa...susah nak cakap laaa...
         Seriously,,,,1 month aku knal denagn dia...macam-macam dia buat untuk buat aku happy....aku rasa aku la perempuan yang paling bertuah...mana tak nya.....dia sanggup ulang alik tok jumpa dengan aku....bawak aku keluar setiap hari...habiskan duit,,habiskan tenaga semata-mata untuk teman aku....tak bertuah ka namanya..???he is very good...!!lepas tuh,,aku dah mula sayang dengan dia...sebab aku rasa tak dak orang yang sanggupbuat camtu lagi kat aku,,macam mana dia buat kat aku...
         Hari2 kami macam tu....jumpa....keluar sekali.....best....!!!sangat best...aku rasa cam aku ada segalanya...he is caring,,but sometimes more jelous.....tapi aku suka.....sebab dari situ,,aku tahu masih ada lagi insan yang sayangkan aku....tapi...lepas dari tuh...aku mula dingin dengan dia...aku pun tak tahu kenapa.....aku yang mula dulu....mungkin aku dah bosan....sebab dia sibuk dengan kerja,,aku sibuk dengan sutdy aku....hurrmmmm.....aku dah rasa kami makin jauh....
         Aku jadi cam na ntah...nak layan dengan tak mau,,jadi 50-50....maybe sebab aku tak sihat sama.....emosi tak stabil....hah..!!hari tuh dia hantar aku balik arau....sampai kolej...bukan kat luar saja....untung aku kan....???ntah laaa.....hati,,siapa boleh duga...pastu aku nya batuk ni tak mau lega-lega jugak......aku ppun heran....aku tak tau pa kesudahan nya....
        Last kat sini....aku nak sangat dia bahagia meskipun bukan dengan aku...yup....sebab dia dah bahagiakan aku....aku tak mampu bahagiakan dia....kalau boleh...sekarang jugak aku nak lepaskan dia,,aku sanggup walaupun aku tahu tu semua sangat pedih....mana la tahu umur aku pulak tak panjang,,aku tak mahu tinggalkan dia dengan rasa sayang yang masih bersisa neyh...biarla aku pergi tanpa sayang dari dia.....
_____AKU REDHA_________

(Luahan hatI nuR fatIn)